DPH

 

Skupina 1

Klady:

Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 10

Poznání struktury vedení hodiny 2

Hodnocení závěrem 2

Seznámení se a odbourání bariér 4

Dobrá organizace 2

Osobnost a vystupování vyučujícího 4

Zábavnost hodin  6

Jednotlivé vedení hodin studenty 4

Využití znalostí z DPH v dalších aktivitách 5

Délka hodin 1

Zápory:

Zbytečný písemný test 4

Těžká seminární práce 1

Náročné a nebezpečné hry 5

Malá hodinová dotace 8

Nevyvážená fyzická náročnost hodin 5

Přílišný fyzický kontakt mezi studenty 2

Zanedbání tématu o hrách v přírodě 1

Malé kreditové ohodnocení předmětu 5

Nesrozumitelný text k písemce 2

Fotografie z hodin nejsou na i-netu 2

Nemožnost seznámit více skupin 1

Drobné úrazy 1

Pevně dané téma výstupu 1

Špatná spolupráce studentů 1

 

 

Skupina 2 (Geo)

Klady:

Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 2

Poznání struktury vedení hodiny 1

Seznámení se a odbourání bariér 6

Dobrá organizace 4

Osobnost a vystupování vyučujícího 4

Zábavnost hodin  7

Jednotlivé vedení hodin studenty 3

Využití znalostí z DPH v dalších aktivitách 2

Pestrost výuky 2

Vybavení pomůckami 8

Zápory:

Zbytečný písemný test 3

Těžká seminární práce 2

Malá hodinová dotace 7

Nevyvážená fyzická náročnost hodin 1

Malé kreditové ohodnocení předmětu 8

Špatná spolupráce studentů 1

Špatné rozcvičení před a protažení po výuce 3

Nepřipravenost studentů 2

 

Skupina 3

Klady:

Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 4

Seznámení se a odbourání bariér 4

Dobrá organizace 1

Osobnost a vystupování vyučujícího 7

Zábavnost hodin  4

Jednotlivé vedení hodin studenty 2

Využití znalostí z DPH v dalších aktivitách 2

Kolektiv a přístup studentů 3

Vybavení pomůckami 1

Zápory:

Náročné a nebezpečné hry 3

Malá hodinová dotace 6

Drobné úrazy 1

Menší počet studentů ve skupině 5

Zanedbání tématu o hrách v přírodě 2

 

Skupina 4

Klady:

Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 1

Seznámení se a odbourání bariér 2

Dobrá organizace 1

Osobnost a vystupování vyučujícího 3

Zábavnost hodin  4

Jednotlivé vedení hodin studenty 3

Využití znalostí z DPH v dalších aktivitách 2

Kolektiv a přístup studentů 0

Vybavení pomůckami 1

Komunikace po i-netu 2

Jednaní vyučujícího se studenty jako s kolegy 2

Zápory:

Malá hodinová dotace 6

Malé kreditové ohodnocení předmětu 1

Menší počet studentů ve skupině 1

Anketa 1

 

VPH

 

Klady:

Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 15

Vybavení pomůckami 15

Osobnost a vystupování vyučujícího 12

Zapojení vyučujícího do her,názorné ukázky 4

Organizace vyučování 4

Využití znalostí z VPH v dalších aktivitách 6

Zábavnost hodin 6

Oživení soutěžemi 6

Informace a pravidla na i-netu 5

Pestrost her 17

Zpestření studia 3

Zápory:

Písemný test a jeho přísné hodnocení 14

Florball nebyl o hodinách hrán a v testu byly pravidla 5

Neprobrání Florballu 6

Zbytečně vyžadovaná znalost pravidel do detailu 14

Nemožnost zkusit běžnější hry 1

Více praxe,méně teorie 6

Malá hodinová dotace 15

Chlad v hale a neuklizenost palubovky 4

Vlastní vybavení na badminton 5