Skupina 1
Klady:
Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 10
Poznání struktury vedení hodiny 2
Hodnocení závěrem 2
Seznámení se a odbourání bariér 4
Dobrá organizace 2
Osobnost a vystupování vyučujícího 4
Zábavnost hodin 6
Jednotlivé vedení hodin studenty 4
Využití znalostí z DPH v dalších aktivitách 5
Délka hodin 1
Zápory:
Zbytečný písemný test 4
Těžká seminární práce 1
Náročné a nebezpečné hry 5
Malá hodinová dotace 8
Nevyvážená fyzická náročnost hodin 5
Přílišný fyzický kontakt mezi studenty 2
Zanedbání tématu o hrách v přírodě 1
Malé kreditové ohodnocení předmětu 5
Nesrozumitelný text k písemce 2
Fotografie z hodin nejsou na i-netu 2
Nemožnost seznámit více skupin 1
Drobné úrazy 1
Pevně dané téma výstupu 1
Špatná spolupráce studentů 1
Skupina 2 (Geo)
Klady:
Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 2
Poznání struktury vedení hodiny 1
Seznámení se a odbourání bariér 6
Dobrá organizace 4
Osobnost a vystupování vyučujícího 4
Zábavnost hodin 7
Jednotlivé vedení hodin studenty 3
Využití znalostí z DPH v dalších aktivitách 2
Pestrost výuky 2
Vybavení pomůckami 8
Zápory:
Zbytečný písemný test 3
Těžká seminární práce 2
Malá hodinová dotace 7
Nevyvážená fyzická náročnost hodin 1
Malé kreditové ohodnocení předmětu 8
Špatná spolupráce studentů 1
Špatné rozcvičení před a protažení po výuce 3
Nepřipravenost studentů 2
Skupina 3
Klady:
Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 4
Seznámení se a odbourání bariér 4
Dobrá organizace 1
Osobnost a vystupování vyučujícího 7
Zábavnost hodin 4
Jednotlivé vedení hodin studenty 2
Využití znalostí z DPH v dalších aktivitách 2
Kolektiv a přístup studentů 3
Vybavení pomůckami 1
Zápory:
Náročné a nebezpečné hry 3
Malá hodinová dotace 6
Drobné úrazy 1
Menší počet studentů ve skupině 5
Zanedbání tématu o hrách v přírodě 2
Skupina 4
Klady:
Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 1
Seznámení se a odbourání bariér 2
Dobrá organizace 1
Osobnost a vystupování vyučujícího 3
Zábavnost hodin 4
Jednotlivé vedení hodin studenty 3
Využití znalostí z DPH v dalších aktivitách 2
Kolektiv a přístup studentů 0
Vybavení pomůckami 1
Komunikace po i-netu 2
Jednaní vyučujícího se studenty jako s kolegy 2
Zápory:
Malá hodinová dotace 6
Malé kreditové ohodnocení předmětu 1
Menší počet studentů ve skupině 1
Anketa 1
Klady:
Naučení se novým zábavným a zajímavým hrám 15
Vybavení pomůckami 15
Osobnost a vystupování vyučujícího 12
Zapojení vyučujícího do her,názorné ukázky 4
Organizace vyučování 4
Využití znalostí z VPH v dalších aktivitách 6
Zábavnost hodin 6
Oživení soutěžemi 6
Informace a pravidla na i-netu 5
Pestrost her 17
Zpestření studia 3
Zápory:
Písemný test a jeho přísné hodnocení 14
Florball nebyl o hodinách hrán a v testu byly pravidla 5
Neprobrání Florballu 6
Zbytečně vyžadovaná znalost pravidel do detailu 14
Nemožnost zkusit běžnější hry 1
Více praxe,méně teorie 6
Malá hodinová dotace 15
Chlad v hale a neuklizenost palubovky 4
Vlastní vybavení na badminton 5