Seznam metodických výstupů - ZS 2004-05 (aktualizovaný
4.10.) |
|
|
8,00-8,50 |
9,00-9,50 |
14,00-14,50 |
15,00-15,50 |
18.10. |
Honičky a DPH pro
úvodní část hodiny |
Kříž |
Kyliesová |
Ceeová |
Fialová |
|
DPH pro rozvoj
obratnosti bez míče |
Bartuňková |
Doskočil |
Šubrtová |
Kopencová |
|
DPH trefovací a
terčové |
Zuzánek |
Furiaková |
Knieová |
Kudelka |
25.10. |
Honičky a DPH pro
úvodní část hodiny |
Černý |
Hampejz |
Ptáčková |
|
|
DPH pro rozvoj
vytrvalosti |
Čurda |
Havel |
Kmínková |
Šudáková |
|
DPH pro uklidnění a
závěr hodiny |
Zoser |
Hendrych |
Beke |
Chytrý |
1.11. |
Honičky a DPH pro
úvodní část hodiny |
|
|
|
|
|
DPH s použitím
neobvyklých pomůcek |
Holárek |
Kabeláč |
Pala |
Marschner |
|
DPH pro rozvoj
obratnosti s míčem |
Homolková |
Tomová |
Purkrábek |
Štika |
8.11. |
Hry kreativní spojené
s řešením problémů |
Horčík |
Koušková |
Katona |
Hejlová |
|
Zábavy a hry s
použitím beden a laviček |
Housková |
Kožíšek |
Pražáková |
Špaček |
|
Hry pro r.
rychlostních sch. - štafet. Soutěže |
|
|
|
|
15.11. |
Iniciativní a týmové
hry |
Karrmann |
Maulis |
Knieová |
|
|
Hry a zábavy s
použitím lan a švihadel |
Korbová |
Nekvasil |
Pražáková |
Zámečník |
|
Překážkové a
"opičí" dráhy |
Platich |
Vinš |
Drahovzalová |
Šudáková |
22.11. |
Hrátky a zábavné
soutěžení |
|
|
|
|
|
Hry na r. rychlosti a
reakce (ne štafety) |
Kovář |
Pernica |
Ceeová |
Štika |
|
DPH na r.
rovnovážných schopností |
Kozák |
Pešek |
Šubrtová |
Vavřík |
29.11. |
Hry na kooperaci a
spolupráci |
Krejčí |
Říha |
Katona |
Kudelka |
|
DPH s použitím
duchen, žíněnek a na přenášení |
Kupr |
Schwarz |
Ptáčková |
Hála |
|
předmětů |
|
|
|
|
|
DPH na vnímání zvuk.
a taktilních podnětů |
Živnůstková |
Slavětínská |
Kmínková |
Fialová |
6.12. |
Interakční,
seznamovací hry a zábavy |
Matras |
Šimral |
Beke |
Vavřík |
|
Hry s prvky odvahy,
důvěry a odpovědnosti |
|
|
|
|
|
Zahřívací a
konbtaktní hry |
Urban |
Šmejkalová |
Purkrábek |
Kopencová |
|
Iniciativní a týmové
hry |
|
|
|
|
|
|
|
|
Pozn.: |
Studenti, kteří jsou v
den výstupu uvedeni na prvním místě, připravují také krátké |
|
|
komplexní rozcvičení |
|
|
Studenti by měli se svými
návrhy seznámit vyučujícího - tedy konzultovat. |
|
|
Jen tak je možné zabránit
problémům při výběru her. |
|
|
Studenti,
kteří mají výstup, přijdou před zahájením dříve z důvodu přípravy |
|
|
pomůcek!!! |
|
|
|
|
|
|
|