| Seznam metodických výstupů u bakalářů - ZS 2004-05 (aktualizovaný 6.10.) | |||||||||
| splněno | |||||||||
| 20.10. | Honičky a DPH pro úvodní část hodiny | ZEJDA Radek | ano | ||||||
| DPH pro rozvoj obratnosti bez míče | GLATZ Petr | ano | |||||||
| DPH trefovací a terčové | GREGOR Václav | ano | |||||||
| 27.10. | Honičky a DPH pro úvodní část hodiny | HAJNÝ Jakub | ano | ||||||
| DPH pro rozvoj vytrvalosti | HARVÁNEK Lukáš | ano | |||||||
| DPH pro uklidnění a závěr hodiny | JANDA Daniel | ano | |||||||
| 3.11. | Honičky a DPH pro úvodní část hodiny | JINDROVÁ Veronika | na 15.12. | ||||||
| DPH s použitím neobvyklých pomůcek | KNAPP Luboš | FLEISCHER Pavel | na 15.12. | ||||||
| DPH pro rozvoj obratnosti s míčem | KOUŘIMSKÝ Antonín | na 15.12. | |||||||
| 10.11. | Hry kreativní spojené s řešením problémů | KUČERA Pavel | na 8.12. | ||||||
| Zábavy a hry s použitím beden a laviček | LANGR Milan | ZAPLETAL Jiří | ano | ||||||
| Hry pro r. rychlostních sch. - štafet. soutěže | MARTÍNEK Filip | na 1.12. | |||||||
| 17.11. | Iniciativní a týmové hry | MONÍK Vladislav | na 24.11. | ||||||
| Hry a zábavy s použitím lan a švihadel | MRÁZEK Jakub | na 15.12. | |||||||
| Překážkové a "opičí" dráhy | MULLEROVÁ Kateřina | na 1. 12. | |||||||
| 24.11. | Hrátky a zábavné soutěžení | NAGY Zdeněk | |||||||
| Hry na r. rychlosti a reakce (ne štafety) | NGUYENOVÁ Žaneta | ||||||||
| DPH na r. rovnovážných schopností | OKÉNKA Martin | ||||||||
| 1.12. | Hry na kooperaci a spolupráci | PIRAS Jan | VILIŠ Marek | ||||||
| DPH s použitím duchen, žíněnek | PIŠTĚCKÝ Antonín | ||||||||
| a na přenášení předmětů | POLÁK Petr | ||||||||
| DPH na vnímání zvuk. a taktilních podnětů | RANČÁK Ondřej | ||||||||
| 8.12. | Interakční, seznamovací hry a zábavy | SALON Jakub | |||||||
| Hry s prvky odvahy, důvěry a odpovědnosti | ŠPAČEK Lukáš | ||||||||
| Zahřívací a konbtaktní hry | ZAJÍCOVÁ Veronika | ||||||||
| 15.12. | dokončení, zhodnocení, udělení zápočtů | ||||||||
| Pozn.: | Studenti, kteří jsou v den výstupu uvedeni na prvním místě, připravují také krátké | ||||||||
| komplexní rozcvičení | |||||||||
| Studenti by měli se svými návrhy seznámit vyučujícího - tedy konzultovat. | |||||||||
| Jen tak je možné zabránit problémům při výběru her. | |||||||||
| Studenti, kteří mají výstup, přijdou před zahájením dříve z důvodu přípravy | |||||||||
| materiálu | |||||||||
| Docházka a výsledky testů jsou na listu č. 1!!!!! | |||||||||