Seznam metodických výstupů u bakalářů - ZS
2004-05 (aktualizovaný 6.10.) |
|
|
|
splněno |
20.10. |
Honičky a DPH pro úvodní
část hodiny |
|
ZEJDA Radek |
|
|
ano |
|
DPH pro rozvoj obratnosti
bez míče |
|
GLATZ Petr |
|
|
ano |
|
DPH trefovací a terčové |
|
|
GREGOR
Václav |
|
ano |
27.10. |
Honičky a DPH pro úvodní
část hodiny |
|
HAJNÝ Jakub |
|
|
ano |
|
DPH pro rozvoj
vytrvalosti |
|
|
HARVÁNEK
Lukáš |
|
ano |
|
DPH pro uklidnění a závěr
hodiny |
|
JANDA Daniel |
|
|
ano |
3.11. |
Honičky a DPH pro úvodní
část hodiny |
|
JINDROVÁ
Veronika |
|
na 15.12. |
|
DPH s použitím
neobvyklých pomůcek |
|
KNAPP Luboš |
|
FLEISCHER Pavel |
na 15.12. |
|
DPH pro rozvoj obratnosti
s míčem |
|
KOUŘIMSKÝ
Antonín |
|
na 15.12. |
10.11. |
Hry kreativní spojené s
řešením problémů |
|
KUČERA
Pavel |
|
na 8.12. |
|
Zábavy a hry s použitím
beden a laviček |
|
LANGR Milan |
|
ZAPLETAL Jiří |
ano |
|
Hry
pro r. rychlostních sch. - štafet. soutěže |
MARTÍNEK
Filip |
|
na 1.12. |
17.11. |
Iniciativní a týmové hry |
|
|
MONÍK
Vladislav |
|
na 24.11. |
|
Hry a zábavy s použitím
lan a švihadel |
|
MRÁZEK
Jakub |
|
na 15.12. |
|
Překážkové a
"opičí" dráhy |
|
|
MULLEROVÁ
Kateřina |
|
na 1. 12. |
24.11. |
Hrátky a zábavné
soutěžení |
|
|
NAGY Zdeněk |
|
|
|
|
Hry na r. rychlosti a
reakce (ne štafety) |
|
NGUYENOVÁ
Žaneta |
|
|
|
DPH na r. rovnovážných
schopností |
|
OKÉNKA
Martin |
|
|
1.12. |
Hry na kooperaci a
spolupráci |
|
|
PIRAS Jan |
|
VILIŠ Marek |
|
|
DPH s použitím duchen, žíněnek |
|
PIŠTĚCKÝ
Antonín |
|
|
|
a na přenášení předmětů |
|
|
POLÁK Petr |
|
|
|
|
DPH na vnímání zvuk. a
taktilních podnětů |
|
RANČÁK
Ondřej |
|
|
8.12. |
Interakční, seznamovací
hry a zábavy |
|
SALON Jakub |
|
|
|
|
Hry s prvky odvahy,
důvěry a odpovědnosti |
|
ŠPAČEK
Lukáš |
|
|
|
Zahřívací a konbtaktní
hry |
|
|
ZAJÍCOVÁ
Veronika |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15.12. |
dokončení, zhodnocení,
udělení zápočtů |
|
|
|
|
|
|
Pozn.: |
Studenti, kteří jsou v den výstupu
uvedeni na prvním místě, připravují také krátké |
|
|
komplexní rozcvičení |
|
|
Studenti by měli se svými návrhy
seznámit vyučujícího - tedy konzultovat. |
|
|
Jen tak je možné zabránit problémům
při výběru her. |
|
|
Studenti,
kteří mají výstup, přijdou před zahájením dříve z důvodu přípravy |
|
|
materiálu |
|
|
Docházka
a výsledky testů jsou na listu č. 1!!!!! |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|