| Seznam metodických výstupů - ZS 2004-05 (aktualizovaný 4.10.) | |||||
| 8,00-8,50 | 9,00-9,50 | 14,00-14,50 | 15,00-15,50 | ||
| 18.10. | Honičky a DPH pro úvodní část hodiny | Kříž | Kyliesová | Ceeová | Fialová |
| DPH pro rozvoj obratnosti bez míče | Bartuňková | Doskočil | Šubrtová | Kopencová | |
| DPH trefovací a terčové | Zuzánek | Furiaková | Knieová | Kudelka | |
| 25.10. | Honičky a DPH pro úvodní část hodiny | Černý | Hampejz | Ptáčková | |
| DPH pro rozvoj vytrvalosti | Čurda | Havel | Kmínková | Šudáková | |
| DPH pro uklidnění a závěr hodiny | Zoser | Hendrych | Beke | Chytrý | |
| 1.11. | Honičky a DPH pro úvodní část hodiny | ||||
| DPH s použitím neobvyklých pomůcek | Holárek | Kabeláč | Pala | Marschner | |
| DPH pro rozvoj obratnosti s míčem | Homolková | Tomová | Purkrábek | Štika | |
| 8.11. | Hry kreativní spojené s řešením problémů | Horčík | Koušková | Katona | Hejlová |
| Zábavy a hry s použitím beden a laviček | Housková | Kožíšek | Pražáková | Špaček | |
| Hry pro r. rychlostních sch. - štafet. Soutěže | |||||
| 15.11. | Iniciativní a týmové hry | Karrmann | Maulis | Knieová | |
| Hry a zábavy s použitím lan a švihadel | Korbová | Nekvasil | Pražáková | Zámečník | |
| Překážkové a "opičí" dráhy | Platich | Vinš | Drahovzalová | Šudáková | |
| 22.11. | Hrátky a zábavné soutěžení | ||||
| Hry na r. rychlosti a reakce (ne štafety) | Kovář | Pernica | Ceeová | Štika | |
| DPH na r. rovnovážných schopností | Kozák | Pešek | Šubrtová | Vavřík | |
| 29.11. | Hry na kooperaci a spolupráci | Krejčí | Říha | Katona | Kudelka |
| DPH s použitím duchen, žíněnek a na přenášení | Kupr | Schwarz | Ptáčková | Hála | |
| předmětů | |||||
| DPH na vnímání zvuk. a taktilních podnětů | Živnůstková | Slavětínská | Kmínková | Fialová | |
| 6.12. | Interakční, seznamovací hry a zábavy | Matras | Šimral | Beke | Vavřík |
| Hry s prvky odvahy, důvěry a odpovědnosti | |||||
| Zahřívací a konbtaktní hry | Urban | Šmejkalová | Purkrábek | Kopencová | |
| Iniciativní a týmové hry | |||||
| Pozn.: | Studenti, kteří jsou v den výstupu uvedeni na prvním místě, připravují také krátké | ||||
| komplexní rozcvičení | |||||
| Studenti by měli se svými návrhy seznámit vyučujícího - tedy konzultovat. | |||||
| Jen tak je možné zabránit problémům při výběru her. | |||||
| Studenti, kteří mají výstup, přijdou před zahájením dříve z důvodu přípravy | |||||
| pomůcek!!! | |||||